Colofon

Bright is vol van vernieuwing. Altijd op zoek naar het vernuft in digitale technologie, design en style. Naar de gamechangers en de eye openers. Het toonaangevende techplatform ging van start in 2005 en is sinds 2015 onderdeel van RTL Nederland.

Bright HQ

Online en video

Bright bestaat uit de nieuwssite Bright.nl met tests, tips, trends en de koopgids Bright Stuff. Alle inhoud van Bright.nl is ook beschikbaar via gratis apps voor iOS en Android.

Bright heeft ruim honderdduizend volgers op social media: Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn.

Het YouTube-kanaal van Bright is het grootste tech-kanaal in Nederland.

Op RTL Z en RTL 7 zie je ons met de programma's Best of Bright en Bright TV Shorts.

Berichtgeving bij Bright is onafhankelijk. We presenteren ook branded content, waarvoor is betaald door partners, maar die inhoud zul je altijd als zodanig kunnen herkennen.

Oh, en het antwoord op de meest gestelde vraag of wij de gadgets die we testen ook allemaal mogen houden: nee, helaas, die lenen wij en sturen we achteraf netjes weer retour. 

Events

Bright Day is het jaarlijks techfestival voor nieuwsgierig Nederland waar bezoekers de nieuwste technologie, innovatie en gadgets kunnen zien en beleven.

De achtste editie van Bright Day, georganiseerd samen met RTL Live Entertainment, trok ruim 22 duizend bezoekers. Bekijk hier de aftermovie. De 2019 editie staat gepland op 23 en 24 november, bestel nu je tickets.

Bright Night is ons kleinere event dat we op locatie organiseren.

Samenwerken

Bright bereikt via zijn kanalen meer dan een miljoen Nederlanders per maand. Adverteren op Bright.nl kan via RTL Nederland.

Commerciële vragen over Bright? Raadpleeg de site Adverteren bij RTL of neem direct contact op met Roos Bitterlin (06-23310674). We denken graag mee in samenwerkingen op maat.

De Bright-doelgroep in kernwoorden: m/v (65%/35%), media-veelvraten, nieuwsgierig, full-time werkend, hoog opgeleid, optimistisch, progressief, zwak voor productdesign.

Wil jij tech-lovers bereiken? Dat kan! Met de inzet van diverse platformen bieden we je de mogelijkheid om in contact te komen met de 'tech savy'-doelgroep. Via tv, content-samenwerkingen, via live één op één contact bij Bright Day en nog veel meer kun jij jouw merk onder de aandacht brengen bij jouw doelgroep. Ben je benieuwd hoe dit eruit kan zien en wil je als eerst op de hoogte zijn van de mogelijkheden? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief

Contact

Vragen, feedback, persberichten en nieuwstips: redactie@bright.nl

Post: RTL Nederland, tav Bright, Barend en Van Dorpweg 2, 1217 WP Hilversum

Colofon

Hoofdredacteur: Erwin van der Zande

Eindredacteur: Tonie van Ringelestijn

Presentator/videocoördinator: Anic van Damme

Redacteuren: Bram van Dijk, Floris Poort, Maarten Reijnders

Bloggers en vloggers: Anna Gimbrere, David Lemereis, Ingeborg van Lieshout, Jan Meijroos, Rutger Middendorp, Miriam van 't Veer, Eric Bouwman

Video-redacteur: Stijn Goossens 

Stagiairs: Willem Schra, Rafael Veldman, Karlijn Franken

Productmanager: Nadieh Cissen

Brand partnership manager: Roos Bitterlin (06-23310674)

Projectleider branded content: Ino de Bruijn

Bright is een uitgave van RTL Nederland, Barend en Van Dorpweg 2, 1217 WP Hilversum.